Yläkoulun Korisliiga YKL pojat (2010-2014)

Tule mukaan pelaamaan Yläkoulun Korisliigan poikien jengiin!


Saat hyvän harrastuksen, uusia kavereita ja kuntosi kehittyy!
Tavoitteena jokaisessa harjoituksessa on kolme "Hoota" = hiki, hengästyminen ja hauskanpito!

Tule rohkeasti kokeilemaan korista hyvähenkiseen porukkaamme!
Tämä ryhmä on sinulle 6-9 luokkalainen, jos haluat mukavan harrastuksen, ilman ulkopuolisten asettamia tavoitteita.
 

Paikat täyttyvät nopeasti, ilmoittaudu heti!
Ja ota kaverisi mukaan!